Brist på annat

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? äldre än mig yngre än pappa
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? ett
Vad tycker du om kärlek? vad tycker jag inte?
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? ändå;-)
Har du svårt för att bli kär? kanske
När kysste/hånglade du med någon sist? igår
Ångrar du det? nae
Är du singel? typ ja 
När fick du senast en komplimang? idag
Har du hånglat med någon av samma kön? ja shit varje dag

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: varje morgon
Hånglat med nån riktigt ful: haha jo!
Gjort något riktigt dumt? aldrig?
Gjort något du verkligen ångrar? ångrar ingenting jag gjort ångrar bara de jag inte gjort
Varit nykter på nyårsafton? föddes alkolist 
Åkt ambulans? inte än
Gjort nåt olagligt? varje dag
Blivit polisanmäld? naj
Fått din mamma att gråta? ja varje gång hon ser på mig
Slagit ner någon? ungefär varje dag
Skämts över dina föräldrar? haha går inte att undvika att INTE skämmas!
Skämts över dig själv? ja de med
Sagt jag älskar dig och menat det? jodå
Tar du droger? Ändå inte.
Dricker du? dricka bör man annars dör man
Vilka kläder sover du i? vilka kläder sover jag inte i
Vad hatar du verkligen?  för mycket
Varit kär? Yess
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? nae inte kär
Är du ensam nu? typ
Vill du gifta dig? he val it
Vill du ha barn? inte just nu

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? svårt
Såg dig gråta? jag
Fick dig att gråta? då inte jag vet
Du delade en drink med? Fredk tror jag
Du gick på bio med? Frida Murz och bosse
Skällde på dig? moder jord

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? inte de
Kramat någon? yes
pussat någon? de med
köpt någonting? klart fan
Sjungit? alltid
Saknat någon? ja puss

JAG HAR:

Digitalkamera? faktiskt
Systemkamera? asso nae
Telefon på rummet?  ja-.-
Egen dator? ja tacka fan för he
Könssjukdom? AIDS
Husdjur? typ inte
Bra kompisar? USCH
Tar du receptbelagda mediciner? på sätt och vis... inte
Vem vill du fika med just nu? Sophie eller vänta vill inte fika med hon utan HOS hon! ;-))

shiit alldels för mycket fritid


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback