tvåtusen fuckingelva

Då man är sjuk blir man rastlös och då man blir rastlös tänker man onödigt mycke och det är precis det jag gjort hela den här veckan och jag har kommit fram till tre tatueringar jag (minst) bara måste göra sen har jag också kommit fram till att jag tror den här sommaren kommer bli riktigt jävla awesome ändå. Vafan det handlar ju om att göra saker bättre varje gång. Då klockan slog tolv och vi gick över till 2011 ville jag bara gräva min grav för att jag ville inte byta år jag gillade 2010 men hallå jag lever mitt sista år som barn jag kan göra vafan jag vill, allt är mer spännande nu! För nästa år då jag är 18 får jag ju göra allting så lagligt. Nu avslutar jag det hära seriösa inlägget och kanske de längsta inlägget i min blogg som någonsin har gjorts för nu ska jag fortsätta se och oc och seth cohen som jag är så totalt beroende av just nu.



bjuder på en oseriös bild för att inte göra det hela så seriöst för att fighting for peace is like fucking for virginity haha shit vad lejd jag är godnatt

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback