Efter nitton timmar och tjugofem minuter..

.. är jag nu hemma i piteå igen. Har haft en AWESOME vecka i örebro om ni ska dit kan jag ju rekomendera:

att inte tappa mobilen från en balkong det första ni gör
att dra till med norrländskan det fångar uppmärksamhet eftersom är man norrlänning är man tydligen från ett annat land
att somnar man i bilen kan man bli ritad i ansiktet
att klappa händerna när man kommer in i en ny stad
att äta på max i umeå fångar blickar
att äta sallad till lunchen ingår inte om man beställer en baugette
att inte hänga i vivalla för där ska inga svenska brydar vara
att äta pizza utan sallad då man mobbad
att supa i örebro kan ge dig en riktigt karatefylla
om nån erbjuder öl på bussen tacka nej annars är du slampig
och att missa tåget i stockholm är inget jag heller skulle rekomendera!




Känns tomt/tråkigt/konstigt att komma hem till händelserika piteå, känner starkt för att flytta jag med.


Kommentarer
Julia

Ni ser ut att ha haft de sjukt bra! När far vi ner Moa???



Blogg: http://julialundhoolm.blogg.se/
2011-05-02 @ 21:38:05




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback