Brist på annat, rastlös och utråkad

Sådär sjukt viktig och intressant information!!!!!!!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i?
one
Vad tycker du om kärlek? pretty damn awesome
När kramade du någon sist? today
Saknar du någon speciell person? yes! 
Har du svårt för att bli kär? tror de
Är du singel? Yes.
När fick du senast en komplimang? I väjt it

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: asså typ
Hånglat med nån riktigt ful: haha jo!
Hånglat med fler än 50 pers: tappade räkningen efter 100
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? HEHE jo
Gjort något riktigt dumt? det gör man väl jämt
Gjort något du verkligen ångrar? ångrar ingenting jag gjort, ångrar bara det jag inte har gjort
Åkt ambulans? nej, FAN!
Åkt polisbil? inte det heller............
Gjort nåt olagligt? SOM FAN!
Fått din mamma att gråta? då jag föddes
Slagit ner någon? Man skulle kunna tro de vat
Skämts över dina föräldrar? haha OJA
Sagt jag älskar dig och menat det? ohyes!
Tar du droger? ?
Dricker du? varje dag!
Vilka kläder sover du i? NAKED
Vad hatar du verkligen? hatar allt
Varit kär? hehehheheheh ja
Är du ensam nu? sushi brevid mig, jävligt socialt sällskap skulle jag vilja säga
Vill du gifta dig? NEJ, men blev jävligt sugen på att förlova mig så jag också för göra en såndär awesome tatuering!

Vill du ha barn? tveksamt..

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? S
Såg dig gråta? madre
Fick dig att gråta?
Du delade en dricka med? ehh..ja.. hmm vänta då
Du gick på bio med? Julllan
Skällde på dig? Mor och far min <3333
Sa någonting till dig och vad var det? ha ett bra sommarlov liv!

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? intet
Kramat någon? yes
Pussat någon? yes
Köpt någonting? yes
Sjungit? yes
Saknat någon? yes

JAG HAR:
Digitalkamera? HEHE JA
Systemkamera? inte det
Telefon på rummet? ja och jag hatar det..............
Egen dator? yes
Könssjukdom? jag föddes som en könssjukdom
Bra kompisar? dom är ganska coola!

Kommentarer
fridadadda

sushi???? ÅHHH VA GOTT



2011-05-27 @ 15:50:40
M

min katt annars frida, men sushi hade varit gode awesome också!;-)



2011-05-27 @ 17:09:36




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback